Hemma...

Är hemma idag med sjuka barn och ont i magen,vet att jag varit himla dålig på att blogga och har jag bloggat så har det varit mycket gnäll :(...

Att ni finns kvar och läser är ett under skulle jag tro!

En gång blev jag utvald av en bloggvän till veckans blogg med motiveringen trots att vi hade mycket bekymmer och oro så bloggar jag på ett positivt sätt och på ett berörande sätt...

Vart tog det positiva vägen??

Känns som om att nu måste jag välja!

Sluta Blogga eller vända trenden och blogga på ett kul och glatt sätt igen!

Så där är jag nu och därav mindre inlägg och mer sällan.

Får se hur det blir,kanske gör jag ett lååååångt uppehåll här eller så får jag fundera på roliga saker att blogg om!

Kramars på er alla!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att en blogg ska spegla livet och vardagen. Och det går upp och ner ibland. Jag tycker att din blogg är kanon!

2010-10-13 @ 10:20:27
Postat av: tjolahopp

inte ska du sluta blogga...livet går ju upp och ner o den som inte gillar läsa din blogg ska väl inte göra det heller. Tycker att det är både positivt och negativt i din blogg men ad gör det...skriver du inte bloggen mycket för dig själv?? Någonstans måste man ju lätta sitt hjärta och man har ju möjligehten att inte läsa om man tycker det blir mycket dåligt....



Med tanke på auktionen så är jag överbjuden och det va väl tur hehe

Är i väntan på ett nytt litet pyre...så jag hade väl fått hoppats att det är en tjeja de med....men nu behövs det ju inte...

lycka till med auktionerna.....kram

2010-10-13 @ 10:38:59
Postat av: Jessica

tack vad snälla ni är!



Skriver ofta för att lätta på trycket och det brukar lustigt nog hjälpa :-)

Sista tiden har mina inlägg tycker jag själv haft en tråkig nyans.



Då försöker jag ta till bilder,främst när allt är tungt,vad vore jag om jag inte hade mina älskade barn en nervtrasa med en oändligt tråkig struma och ett hjärta som rusar på för fort..

Hatar att vara sjuk och jag hatar ännu mer den jag blev när jag vart sjuk :-( en gnällig bitter kärring som inte har vett att sätta guldkanter på sitt liv,fast guldkanterna om ringar mig!



Kram på er!

2010-10-13 @ 12:52:33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback