Hösten kom..

Med halsont och feber (igen) känner mig som en slagen hjälte just nu :-D
Hoppas att en natts sömn och ett gäng halstabletter och ipren jagar iväg det jag känner är på gång i min kropp!
Ni vet den där känslan som liksom kryper inpå med hetta och frossa på samma gång som det ilar i skelettet!

Får inte bli sjuk nu,hinner inte det!!

Imorgon har jag deadline på annonsen på FL och det är ju den jag haft uppe korta stunder här på bloggen,så ni som sett vet att det är grejer på gång ;-)...Dock får ni hållas på vänt några dagar till :-p

Förra året hade jag lite julklapps tips här på bloggen som blev poppis,tänkte om jag kanske skulle köra det i år också..Vad tycker ni?

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Rallybrudar på TV4 :)

Godnatt mina skatt!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Julklappstips är aldrig fel..

Krya på dig!

2010-10-18 @ 06:40:09
URL: http://www.caessa.se
Postat av: Cecilia

Tack. Jag kör på färdiga gratismallar som finns till wordpress.

2010-10-18 @ 22:11:43
URL: http://www.caessa.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback