Husfärg bestämd...

Igår firade vi vår fina Kevin,kändes så bra för han blev verkligen jätteglad både för sina presenter och för att alla kom på hans fest!

Tänk han är 17 år nu "min lille plutt"

Jag har legat halva förmiddagen dels ont i huvudet,men också för att Melwin och Eddie kröp ner hos mig och titta på barnprogram och kanske lite för att jag hörde dammsugaren (vill ju inte störa Thomas när han städar,vore himla dumt faktiskt ;-) )
Så nu sitter jag (igen) känner mig som en prinsessa,ny städat och med kaffe i handen och bara myser!!

Har bestämt husfärg nu,ändrade mig i sista sekund! Inte lätt när det finns så många olika fina alternativ!
+ att det är lite delade meningar här hemma med :-D...
Så nu bara så där vände jag och så tyckte Thomas också det blev bra!
Beslutet taget!

Thomas och Melwin har åkt och beställt färgen så ingen återvändo här inte!!

Lägger in bilder på hus färgsval och kalas senare (huvudvärken data tiden lite begränsad om man säger så)

Ha en fin lördag!

Kram/J







Kommentarer
Postat av: angela

<3 Älskade du! tack snälla rara!



Hälsa och gratta Kevin i efterskott! han fyllde ju år på världens bästa dag ;-)

KRAM

2010-10-23 @ 12:26:21
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Spännande att se vad ni valde för färg!:)

2010-10-23 @ 14:27:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Åh, spännande att få se va ni valde för färg då! :D



Sv; Ja förhoppningsvis somnar alla ungar tidigt ikväll, det är bara att hålla högt tempo på dem hela dagen så de är helt utmattade av bus rung 18 ;) haha!



Kramar

2010-10-23 @ 14:34:35
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback