Lördag-Jobbar-dag!

Nu är det snart dags att åka till jobbet är trött som vanligt,hur kan man bara vara så här trött?
Förvisso sover jag för lite,men det har jag nog gjort hela livet :-D...

Vädret är lite halvgrått,det har säkert med tröttheten att göra,de som vet säger att vi behöver solljus på sommaren mycket sol för att fylla på energin till resten av året.
Jag hade min semester när det var som bäst,massor av sol,så jag borde vara hur pigg som helst!!

Kanske är det som så att livet blir det man gör det till och att jag helt enkelt måste kämpa på för att bli pigg :-) mest troligt kanske...

Vi tar en kvällspromenad varje kväll ( ingen långpromenix ) utan bara en typ halvtimme och det känns bra,kanske jag skulle ta en likadan promenad innan jobbet på morgonen med ''funderar''..
När vi hade lille Ozzy här hemma så gick jag både innan jobbet och efter jobbet minst en timme och gud så bra jag mådde..

Tål att tänkas på,problemet är väl att jag är såååå morgontrött kanske ;-)

Lille Ozzy-Ingen vet hur mycket jag saknar dig ♥ men det är flera varv runt jorden och tillbax!






Kommentarer
Postat av: annika

Elias saknade Fiddelie idag,hoppas att det är bra med er.Kram

2010-10-09 @ 21:45:42
Postat av: Jessica

Åh jag sa till Fiddelie och hon skulle ringa :(,vilket jag föstår att hon inte gjort nu!



Förlåt oss <3



Hoppas att kalaset var toppen utan Fiddelian (paket kommer hon bort med)



Kram/J

2010-10-11 @ 12:05:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback