Mammaaa...

-Vart ska du?
Vaknar med ett ryck,en micro sekund eller kanske ett par sekunder då i vaket tillstånd fortsätter jag med all kraft att få upp dörren i ren panik!!

Dörren är låst ingen nyckel och utanför är Eddie på väg ner mot vättern,jag får inte upp dörrjäveln!!
Räddslan går mot panik och ångest,jag bara måste få upp dörren NU!!
Han kommer drukna.... HJÄLP!!....Jag tar i för kung och fosterland!

Just där väcker Eddie mig,när jag försöker få upp vår låsta ytterdörr med all kraft jag har,och ser frågande ut!

-Mammaaa -Vart ska du?!

Som ni förstår har jag gått i sömnen (igen) haha stackars barn såg helt förvånad ut,när Mamma försöker få den låsta dörren :-D...

Hahhahaaa!

Brukar ni gå i sömnen eller prata i sömnen,känner ni någon som gör det ofta?!

Berätta snälla!!

Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad obehagligt!



Jag går inte i sömnen men har en liten kille som gör det ofta!



Ha en fin dag /Kram Malin

2010-10-19 @ 11:40:28
URL: http://radhusmama.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Tack snälla för din kommentar <3

Det verkar iaf gå åt rätt håll nu igen. :)



Fasen va otäck dröm! Min man pratar och skriker och gapar i sömnen, ibland blir jag livrädd. En natt vaknade jag av att han hängde över mig med en kudde, det såg ut som han va påväg att försöka kväva mig med den! :P



Kramar

2010-10-19 @ 14:36:22
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback