Men hallå!!

Vem i hela världen vill logga in på mitt Facebook konto?!

Fick just medl om att mitt konto på FB besöks från olika IP adresser samtidigt och att jag bör byta lösenord!

Onsdagen 6 oktober var det bland annat någon som spana runt ''fniss'' alltså hallå,hur kul är det egentligen och tänk vad ledsen boven blev,när det inte fanns något spännande att finna!

Om jag vill veta vem,helst inte!!

Nu har jag allafall fått nytt lösen och hoppas på att inte behöva ändra det igen :-D

Har ni varit med om liknande någon gång?



Kommentarer
Postat av: Annika och Elias och Ebba

Ville bara tacka för Elias presenter han har lekt med dom i kväll.Ni får väl komma och fika en dag här hoss.Ha det bra Kram

2010-10-11 @ 19:32:01
Postat av: Linda Olsson

Men va konstigt! :S Va kan nån tjäna nått på att logga in på ditt fb konto? Herregud, knäppt...



Kramar

2010-10-11 @ 20:37:43
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: jessica

Annika kommer gärna på en fika någon dag,kul att han gilla presenterna (som busarna lyckats hitta) svårt att veta vad han leker med :)

Kram/J



Linda

Helt galet,de säger att det händer ibland och för det mesta så skriver de till de vänner man har i listan på ett elakt sätt..

Säkert ingen man känner igen,hoppas man iallafall!



Kram/J

2010-10-11 @ 20:55:03
Postat av: Ada

usch, ah det har jag vart med om ! :S

2010-10-13 @ 17:15:38
URL: http://owdiis.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback