En ny vecka...

Så var det måndag igen,för barnen innebär det skola och dagis,för mig jobba.
Helgen har varit ganska ok,mycket plock och rensning.

I år är jag ute i tid med att kolla över barnens vant/möss/stövel-förråd och en sak är säker de växer de små :-D
Allt ser så lagom ut tills de sträcker på sina små armar,då glipar det inte jättemycket,men vem vill ha snö och blåst in vid handleden :-( Jag var så säker på att de kunde ha förra årets vinterkläder!!!

Känner mig glad och uppspelt idag,vi har börjat på riktigt planera vårt nya kök,drömmen vore att de kan göra det mesta när vi är i Danmark..
Kanske är det genomförbart om vi har allt hemma till dess!

Köket kommer bli en blandning mellan lantligt och modernt,ska bli så skönt att få ett helt kök!
Inga borttagna luckor,spisknappar som sitter fast och en diskbänk som inte kaffebryggaren åka rutschkana på!

Alla vitvaror blir svarta och luckorna grå/beige/vita ''svårt att förklara färgen'' bänkskivan svart eller ek.
Kolsyra i vattenkran (om det inte är svindyrt)

Inget i mitt nya kök,ska påminna om CW och EBP!
När allt är klart då ska de vara ett minne blott,helst inte det heller!




 



Kommentarer
Postat av: Caroline

Lycka till med planeringen av ert nya kök. Det låter som att det kommer bli jättefint!



Smarriga bullarna såg ut här under!:) Ska nog försöka mig på att baka bullar någon dag.

2010-09-13 @ 18:51:12
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com/
Postat av: Anonym

2010-09-14 @ 06:05:47
Postat av: Annika

Det kommer att bli jättefint!Undrar bara om du är ledig någon dag,går ju här hemma och skräpar hela dagarna.Kram

2010-09-14 @ 07:41:57
Postat av: jessica

Tack Fina Carolina <3

Hihi bakade på 1½liter och tror jag har en påse kvar. BUSungar ;)



Annika min vän jag ringer dig eller du mig ''mitt minne vet du'' imorgon så kan vi träffas och prata :-)



Kram

2010-09-14 @ 09:23:37
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback