Hello Kitty!!

Det blev inget bloggande igår,hade inte tid eller ork.Det händer allt oftare numer känns det som :-(..

Hände inte så mycket igår,allt är ju huller om buller just nu,så ju mindre som händer desto bättre :-)

Thomas är kanske lite bättre,han är i allafall hemma och uppe igen,men mycket mer är det inte!

Jag,Fiddelie och Alicia fixade med bilder till kidz igår kväll,de verkligen älskar att fotas allra mest Fiddelie.
Igår var det söta lilla Hello Kitty som skulle in på webshoppen..
Orken svek mig igår så det är vad jag sysslat med nu på morgonen!!





Hello Kitty vinterset,helt underbart och vatten/vind avvisande!!
finns så klart på här ;)



Härliga fleece set 199:- underbara underställ eller varför inte bara som en gosig mysis!



Hello kitty baggysar och fina tröjor,tunikor och leggings till himla bra priser!



Eddie han fick modella i fina chuggington vinterset,han bara älskade det och se så fint det blev ihop med Nova star mössan :-)



Nu ska jag åka upp till butiken och fortsätta jobba :-)

Ha en fin dag alla!


p,s alla bilder är direktlänkar till produkterna :-)



Kommentarer
Postat av: Zara

Åh vilka underbara kläder. Få bli en sväng till hemtrakterna för att handla lite nu någon dag!!



Kram

2010-09-09 @ 13:45:07
Postat av: jessica

Du är så välkommen <3



Kraam

2010-09-12 @ 21:08:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback