Huvudvärk!!

Är ingen rolig start på dagen,och ingen höjdare att ha när man ska sova heller!!

Är ganska säker på att jag kommer få höja dosen idag ''känner igen denna huvudvärk nu''

Tur att jag har telefontid nu vid nio med endokrinologin :-) Flyt ska man ha ibland!

Har inte så mycket att tillföra er just nu känns det som,har däremot fått ganska många mail med önskemål om frågestund...

Ni får alltså ställa frågor till mig och jag måste svara!!

Vet inte vad tycker ni??

[email protected]  

Om jag hade haft en baby nu,så hade jag önskat mig detta set att pigga upp hösten med :-p


 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback