Lagom mycket att..

Göra på jobbet idag,vilket passa en halvseg jag toppen!

Har gått omkring och varit lite trött,hela dagen trots att jag sovit bra inatt (kanske beror det på att vi försov oss imorse..)
Känns som jag aldrig vaknat till ordentligt idag :-D

Hemma fixade thomas middag pannbiff med lök,medans jag började plocka lite i Melwin och Eddies rum,det blev inte mycket gjort utan en bra bok tog över plockandet ''hihi'' bra val av Eddie tycker jag,mycket mysigare att läsa bok för barnen än att städa :-)

Efter mat och disk nattande av barn så är jag färdig för sängen,alla barn hemma och även de stora är klara för sängen...

Men först ska jag njuta av en god Kladdkaka med vispgrädde!


 



Kommentarer
Postat av: ns

hihihi, vad roligt att du tyckte om den :)

god natt på er o sov så gott<3

2010-09-06 @ 22:29:39
Postat av: jessica

Den var supergod <3

Tack snälla :)

SovGott ni med!



Puss

2010-09-06 @ 22:50:49
Postat av: fru furman

Ehh....lagade Thomas pannbiff sa du... ? ;-D

2010-09-07 @ 10:46:11
URL: http://outwitter.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback