Ser ut att bli en bra dag...

Känns som om det vänt lite nu igen,Thomas mår bättre allafall ser det ut så ;-)

Jag fick sovmorgon idag underbart och välbehövligt efter tre nätter som jag vaknat av hög puls och illamående.
Sov kanske till nio och gick upp vid tio :-)..
Nu sitter jag med min andra kopp kaffe och försöker komma på något kul att blogga om,men tusan vad svårt det ska vara...

Allt jag kommer på känns bara fånigt och oväsentligt :-D

En sak som är positiv är att vi har börjat med detta 30 min varje dag gör susen för mitt humör!
Vi har lånat detta band ett tag nu och nu känner jag att det är dags att beställa ett eget!!





Nu får ni hjälpa mig att välja färg ;)



Kommentarer
Postat av: ns

Helt klart rosa.

kram:)

2010-09-12 @ 10:46:33
Postat av: Ronja♥

den rosa apsolut

2010-09-12 @ 12:31:52
Postat av: jessica

Men dåååå!

jag som just bestämt mig för det vita :-D..

Får tänka om igen då ;-)



Kraaam!

2010-09-12 @ 21:07:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback