En sån där dag!!

En vän frågade igår om hur det är nu och hur det går med hus och allt!
Jo då nu börjar allt bli bättre och vi kan se att allt förhoppningsvis löser sig!

Missade att ta i trä....

Thomas är dålig igen...Nytt liknande anfall och nu är han helt utslagen!!

Jag längtar så till allt ska bli som vanligt igen,jag vill komma hem och bara njuta av alla våra fina barn och det hus som snart är klart,vårt hem....

Känner mig helt knockad ner till marken just nu,förbannade skit!!

Men jag ska inte lägga mig,jag ska se till att allt blir bra....OCH det är nu!!!

CURT wrigfors.......Förstår du hur mycket du egentligen slog omkull när du lurade in min familj i det här??
För dig är det här glömt,du har slickat dina sår köpt din sanning (hur osann den än är )
Du bor i ett hem ert hem din familjs och jag tro bestämt att det vare sig blåser in när det är kallt för ni saknar isolering i ytterväggarna eller väggar trycks ner så dörrar inte går att stänga pga av för det är för långt avstånd mellan golvreglarna och de bärande väggarna hänger just mellan dessa avstånd,köket har nog heller inga luckor som faller ner på er när ni öppnar dem just för att väggarna trycks ner!!
Hallgolv har nog inga meterlånga sprickor för att de skivor som ska hålla upp det är för dåligt tilltagna och dessutom är det för lång mellan reglarna,orkar inte dra mer fel men det finns så jag kan fylla en halv bibel det kan jag lova dig!!
Du behöver inte se din Familj gå under för JAG lurat dig,du behöver inte vakna med dagars tjat med olika bolag och försäkringsbolag för att få en chans att få lite hjälp med det hus du sålt till oss...

Att begå bedrägeri som du gjort när du sålt oss ett hus med så grava fel tycks inte vara dig det minsta ont!!

Hur djävligt det än kan tyckas vara hemma hos oss-SÅ ÄR jag ändå så himla stolt!!!
För jag är inte som du Curt!!

Skulle inte kunna leva en dag,med att veta att jag gjort illa någon!!
Du Curt har faktiskt gjort illa oss allihop här hemma!!
Det skiter du i,för du har det ju bra själv!!

En fråga som jag vill ha svar på är:

Skulle du låta någon lura dina barn med familjer eller dig och din fru som du lurat oss?
Skulle du tycka att det är OK?

Du har gjort det mot oss alla!!


Nää usch nu har jag en sån där dag att ta hand om igen Bläääää!



Kommentarer
Postat av: ns

vilken fin familj ni har:O)

2010-09-20 @ 09:55:13
Postat av: Åsa S

Känner med er!! Sänder MÅÅÅÅNGA STYRKEKRAMAR♥♥♥♥

2010-09-20 @ 18:40:18



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback