DUNS...!!!

Hörde ni dunsen??

Det var jag som dunsade ner i soffan,är helt slut :-D...Nattsudds Bio är inte bra alls för den gamla Mamman!!
Nu har vi allafall varit iväg och tränat lite (eller vad man kan kalla det,försökt allafall ;-) ) ..

När vi kom hem så fick jag med hela (delar av den,är nog mer sant)familjen att hjälpa till att göra vår bil VÅRfin,bort med vinterns grus och allt annat som sunkat ner bilen..Nu är den så fin igen!!
Efter ett par timmars skrubbning av bilen kom vi på att,mat kanske vore gott!!En snabb blick i kylen -TOM!!
Så vidare till bynn igen och in på ICA,snabb handla och eftersom vi lova barnen varsin mjukglass om de hjälpte till att städa bilen och var snälla i affären ( det sista blev en big fail for två av fyra) Jaja glass blev det trots allt!!

Hem plocka in maten börja med potatisen och lägga lite kyckling i marinad,det blir grillat ikväll!!

Efter maten och disken,kommer jag nog slå igen mina blå (utan att börja kolla på film)...

Imorgon är vi lediga!!

"då ska vi påskpyssla lite "






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Guuud va gott ! Ät lite för mig med :) Vi köpte faktiskt en grill igår, men har inte fått den ur kartongen än... Kramar

2011-04-17 @ 21:29:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, grillat! Va gott!!!

2011-04-18 @ 08:02:34
URL: http://saratilling.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback