FullRulle...

Här är det full aktivitet och har varit ganska många timmar redan "fattar inte barnen när vi är lediga sover vi längeee!!
När vi ska till skola/dagis/jobba då går vi upp tidigt -BUSenkelt tycker jag!

Är ni morgonpigga eller är ni nattsuddare??

Men jag ska inte klaga,solen lyser det är varmt och vi är lediga!




 Nu ska jag fixa till en latte,sen ut och njuta av solen!!

                                         Have i nice day friends!!

                                                                                                   
                                                                                                    Skitsnack kommer alltid fram!! TÄNK på det!!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag har alltid varit morgonpigg, men på sistone har jag blivit tröttare ( vilket kanske beror på att det blir en del spring på nätterna )

Hur som helst så skulle jag inte byta bort förmånen att få vara mamma mot gamla tiders sovmorgonar ;)

Ha en toppen dag i solen finast !! kramar

2011-04-18 @ 11:53:03
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback