Galet ont!!

Nu känner jag mig nöjd med att vi tog en utedag igår och sköt på alla måsten inne,
för idag gömmer sig solen bakom molnen...Och tid för måsten finns "är ju ledig"...

På påskafton har vi kalas för lilla Alicia som inte kunde fira på sin fördelsedag,så påskbuffe ska det bli!
Med massa god plockmat..

Så här behöver jag er vänner,vad brukar ni duka fram till Påsk!
-Kalla rätter.
-Varma rätter.
-Efterrätter.
-Tårta.

För övrigt har jag så galet ont i mitt skelett idag,började inatt (har inte kunnat sova) vad i hela världen är det som gör så ont??

Avslutar med bevis på att jag faktiskt fixade min handväska ;-)



Kommentarer
Postat av: Tjolahopp

varför har man en datamus i handväskan för??!! skratt

2011-04-19 @ 16:02:02
Postat av: Jessica

Sv:Till Tjolahopp



Haha för man har med sig laptopen till jobbet varje dag,och dataväskan är proppfull med jobbpapper :-D..

Men oftast ligger den i dataväskan ;)..



Kramen

2011-04-19 @ 16:11:20
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback