Godmorgon...Härliga sovMorgon!

Gissa vem som somnade vid 22:30 och sov till 08:58 (vaknade några gånger som vanligt mitt inatten) men ändååå!!
Det är väl underligt hur mycket jag kan sova numer?
Nu är jag uppe och ska tag i det som måstes..Det är ju valborg!

Idag är det en vecka sen min älskade Farmor lämnade oss,fina lilla rara Farmor Märta det har varit en vecka full med
tankar och tårar,men också många fina minnen som passerat i mig-Vilken helt underbar Farmor jag haft!
Hoppas att jag med blir en sådan Farmor till mina barnbarn!

Jag har ju en sådan fantastisk lycka att ha haft en sådan underbar Farmor,det är inte många förunat!
Att jag har Världens Bästa Mormor o Morfar är ju helt underbart!!
Som alltid ställer upp och finns för mig och mina barn!

Tack snälla för ni finns!






Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hihi.... BURKAR !! Gissa om jag ska vara med :)

Här har vi haft en toppen dag i solen och än är den inte slut ! Vi har blivit lovad grillad middag hos C´s föräldrar ikväll :)

KRAMAR

2011-04-30 @ 15:36:02
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback