Här råder...

Vad ska vi hitta på idag då PANIK!!
Nu har vi varit lediga längeee...
Barnen är rastlösa och vill ha min uppmärksamhet hela tiden,ut vågar jag inte gå ( Eddie vill cykla,vilket inte är att ta det lugnt) han får inte äns äta flytande med sked,utan allt intas med sugrör för att inte läppen ska spricka upp igen!!
Melwin är lite snorig men annars pigg,så han tycker det är supertråkigt att vara inne när solen skiner (vilket jag förstår).
Jag behöver plocka,dammsuga,skura och fixa,men nääää ORKA liksom!!

Så vad hittar vi på,bakar såklart,gör vi inte alltid det :-D...

Denna gång ska vi försöka hitta på en dessert till 1maj-middagen som firas hos min Mamma o Pappa som alltid.
Vad det blir får ni "kanske se snart"...

Vad brukar ni hitta på när ni är hemma med sjuka barn?

Kramen



Kommentarer
Postat av: Angela

Den är så härlig, ritkigt fin och ger ett jätte vackert sken!

Jag är helt kär :-D Nu ska jag bara hitta gardiner som passar in här hemma oxå hihi! Det är ju vår och vårkänslorna sprudlar haha :-D



Har du fått nåt besked från din dr än? hur var och när ska du få göra vad?

Kram

2011-04-28 @ 14:46:06
URL: http://angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback