Hur svårt...

Kan det vara att resa på sig,ta sig till ett handfat och borsta tänderna på med nattlinne och krypa ner i sängen!!

Jag har varit ledig hela dagen lång,eller ledig!!







Vad det blev det får ni se en annan dag ;-)....Men fint det blev det!


Min plats i solen tog dessa solstollar! Hehe" och när stolarna blev lediga då var det dags att börja med kvällsmaten!



Efter disk och plock,lägga älskade små barn så dunsade jag rätt ner i soffan som vanligt,fastnade här och nu grälar jag på mig själv.....GÅ OCH LÄGG!!! NUUUU...JESSICA!! NU sa jag!!

Vilken dag" Älskar att vara hemma med kidsen,men älskar att vara på KIDZ med ;)...
Eftersom det är just dessa två ställen jag alltid är så måste jag Älska att leva!!

God natt (tystlåtna) vänner små!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! :) ditt bud har blivit överbjudit, ifall du vill gå in och höja ditt bud på auktionen? :)

2011-04-19 @ 06:28:50
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback