Joolz day....

Många gissade helt rätt Joolz Day är vårt nya barnvagnsmärke,trendig design,smidig och med en mängd bra funktioner!
1joolzjoolz_denim_846
En del kanske tycker den är lik bugaboo,men nej det tycker inte jag...
Det är som att jämföra Brio med Emmaljunga!

BUGABOO är Bugaboo the love of my life ♥...Forever and ever!
För mig är det svårt att se något annat än bugaboo då jag helt kört fast där,bugaboo har allt!
Så är det!!

Joolz är den vagn som lyckats få mitt intresse,det är den första sen bugaboo kom in min värld!
Gillar absolut tänket i denna vagn,den är rejäl men smidig,lättkörd och enkla handgrepp för att justera
handtag,ta bort liggdelen fälla osv...
Man kan fälla den med sittdelen på och fotstödet växer med barnet!!
En riktig uppstickare!!

Jag tror på denna vagn,den kommer nå fram till många!!

6995Kr kostar den som sittvagn,liggdel finns att köpa som tillbehör!

Så vänner vad tror ni?








Kommentarer
Postat av: Andrea

Kanske ett alternativ för de som tycker bugaboo är för dyr?

2011-04-11 @ 23:30:19
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback