Tomt...e' de!!

Hjärnkontoret är tillfälligt stängt!!
Jag har ingen anning om vad jag ska skriva om,det är tomt!!

Det är måndag helgen är slut,barnen har åkt till skolan och nästa gäng snart till dagis och Mamman till jobbet!
Idag kommer vi presentera ett nytt barnvagnsmärke på kidz "spännande" en riktig smart vagn!
I andra länder är den redan en storsäljare och har klättrat upp på listan i snabb takt!

Jag som är Bugaboo-lover ska medge att jag tänkte jajaaa så säger de ja!!
Men döm om min förvånning,när den demades och jag fick klämma och känna!
"Den är helt störtskön att köra" smidig att hantera och läcker design och rejäl men ändå lätt"


Är det ngn som kan gissa vilken vagn,jag pratar om?

Det är en ära för oss att få samarbeta,vi är en av få som blivit utvalda!

                                               Ha en fin dag underbara vänner!




Kommentarer
Postat av: Joy

Spännande med ny vagn!

Jag har ingen aning mer än en amerikans vagnmärke jag aldrig minns namnet på......

Hoppas den är bra! :)



Jag är dock sugen på en ny Bee :-)

2011-04-11 @ 09:06:35
URL: http://Minigard.blogspot.com
Postat av: Malin

Kan det vara samarbete med Hanna graaf? Joolz barnvagnar? :)

2011-04-11 @ 10:35:02
Postat av: MB

Gamla märken som Emmaljunga och Brio... finns de kvar på marknaden??? Jag bara undrar...ler

2011-04-11 @ 16:22:58
Postat av: Fröken M

haha... jag är inte så inne i "djungeln" så jag har ingeen aning, men det låter såklart spännande !!! kRAMAR

2011-04-11 @ 18:02:21
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Jag gissar på Joolz för det är en underbar vagn att köra. om du inte hade sagt att du gillade den så hade jag sagt icandy ;-) men med tanke på att du gör de så tror jag snarare på Joolz =)

2011-04-11 @ 19:45:05
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Andrea

Joolz day? Jag tycker det ser ut lite som en Bugaboo ripoff - men mindre snygg ;) Och jag är nog mer inne på spåret "jahaja.." utan behov att bli motbevisad, för jag är såååå nöjd med våra bugaboo-vagnar! (en cam och en bee) <3

2011-04-11 @ 20:33:49
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Tjolahopp

har en BRIO Sing o den är med toppen så ja...Brio o Emmaljunga finns kvar på marknaden....=)

2011-04-11 @ 21:44:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback