Ta mig tusan...

Det spelar ingen roll hur jag än gör....
Tassa på tå och snacka bakom ryggen ligger mig inget för ( klart att det är spännande och höra skvaller,men det har jag glömt bort innan jag lyssnat klart) och det är skillnad på skvaller och ren skitsnack!!

Rätt på är inget för mig det heller,samlar fakta och bevis i evigheters,evigheter och när jag vet inte tror,då tycker jag det är bättre att ta kontakt med vederbörande och lösa problemen!!

Trots det kan jag må skit!!Känna mig elak och hemsk för jag vill ju inte att det ska vara så!
Små saker ser jag förbi,men när det inte tar slut då måste jag ju :(...

Hur gör ni?
Med svåra saker som ni bara egentligen vill blunda för?
Gräver ni ner huvudet i sanden?
Eller tar ni tag i det ordentligt på en gång!?

Hatar saker som händer som jag inte kan greppa!!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

jag är nog expert på att sticka huvudet i sanden tror jag - tyvärr !!

Pinnstolen står tom och jag ligger raklång i soffan. Dricker kaffe och blundar för att de finns en massa saker som jag BORDE göra inför viggos kalas på lördag... men va tusan, det är rätt gött att vila oxå ;) kramar

2011-04-07 @ 11:03:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Joo, älskar tjejkvällar :)



Jättegulligt av dig :) Men jag tänkte kika här i stan först om man hittar nå liknande. Nån affär tycker man ju borde ha fyrkantiga :)

2011-04-07 @ 12:29:52
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Andrea

Jag vill gärna ta itu med det på en gång, och det är ju det där, när det inte tar slut så måste man ju.. I detta fallet hjälper det föga av olika anledningar, så jag har bestämt mig för att släppa det en gång för alla.



Jag fick paketet, tack! <3 Älskade kläderna, nu får lillgrabben växa på sig fort :) NS är svåra att motstå och det gröna settet minns jag att jag tittade länge på till stora tjejen.

2011-04-07 @ 12:46:59
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Catharina

Ibland går det helt enkelt inte att prata med vederbörande då det är som att prata för döva öron! Vissa är så fulla av lögner och skitsnack så det är ingen mening att ta en diskussion med dem. Sedan finns det också människor som är fega och inte vågar ta en diskussion eller våga stå för det dem har sagt utan ber t.ex. sin man ringa istället (har själv varit med om det)! Sådana männikor vill varken jag eller min man ha i vårt liv! Det är väldigt lätt för människor att gömma sig bakom en dataskärm och snacka skit, men i verkligheten så är dem inte så tuffa.

Energitjuvar ska man göra sig av med, man mår så mycket bättre då, tro mig :)



Hoppas ni haft en fin dag i solen, trots att det blåst något otroligt idag! :) Vi har haft en underbar dag ute, kommer lägga in lite bilder senare så får du se :)



Kramen!

2011-04-07 @ 16:53:24
URL: http://charmtrolletsmamma.blogspot.com
Postat av: Linda

Oftast så brukar jag ta tag i problem med en gång, man mår så mycket bättre när allt e klart.

Men sen beror det ju på vad det hela handlar omn såklart.



Va rädd om dig nu.



kram

2011-04-07 @ 18:02:35
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Nina

Tycker folk överlag ska sluta vara så rädda för att konfrontera. Har fått nog av allt skitsnack och lögner så jag har nog lite nolltolerans för sånt just nu ; )

Man ska inte vara rädd att ifrågasätta lögnare!!



Nu vet jag ju inte vad det här handlar om men stå på dig ; )

Kram på dig!

2011-04-07 @ 21:57:37
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Fröken M

jag tänker på dig vännen !! kramar

2011-04-07 @ 22:00:13
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback