Tävlingsdag-Vinn trendiga träskor!!


Jag är med och tävlar om valfritt par träskor från www.skofyndet.se i samarbete med familjenkidz.blogg.se

För att vara med gäller följande Regler:
1.Kopiera bilden ovan och den kursiva texten (kolla så länkarna funkar ) lägg det på din blogg!
2.Har du ingen blogg kan du länka på ditt facebook-konto.
3.Gå in på www.skofyndet.se välj de skor ni skulle valt om ni vinner skriv det i en kommnetar här nedan!

Tävlingen pågår fram till den 28april 23:59.

Vinnaren väljer valfria träskor i strl 35-41
värde 695kr.

LYCKA TILL VÄNNER!!

Det är en ära för mig att kunna hålla denna tävling!
Här hemma älskar vi skofyndets träskor stora som små"

Kram



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag e med och tävlar om ett par träskor.

Om jag vinner skulle jag välja Åsa sommarblomma

Skofyndets träskor för stora och små,

att välja rätt blir ett himla sjå,

blommiga, enfärgade, små eller stora,

spelar ingen roll, för man kan inte förlora.



Krmaiz

2011-04-13 @ 16:39:30
URL: http://jessicaroth.blogspot.com
Postat av: Angela

Klart jag vill vara med :-) Jag skulle så gärna vilja ha ett par Marie High Jeans, dom skulle nog mina kära fötter älska!



Ett par fötter jag har som skriker varje dag ett par sköna träskor vill vi ha, hos skofyndet.se du dessa kan finna för liten och stor ett måste till sommar och sol



http://angiefunderar.blogg.se/2011/april/tavla-om-sommarens-trendigaste-traskor.html#comment



Kram

2011-04-13 @ 23:30:57
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback