Hej alla...Rubrik saknas!

Söndag veckans jobbigaste dag,på ett märkligt vis!!
Helgen är liksom slut,imorgon är det skola och jobb igen,och hur mycket man än trivs med sitt jobb så är det himla skönt att vara hemma med barnen :-D men så är det ju, (för mig allafall!)

Jag har ju en himla tur,har ett jobb jag älskar och helt ok arbetstider,trevliga arbetstkamrater glada kunder!
Så det är inte jobbet jag inte vill till,utan att vara utan barnen hela dagen,även om jag vet att de har hur kul som helst och säkert inte saknar mig ett dugg :-D...Så saknar jag dem otroligt mycket!

Ikväll kommer vinnare av fyndlådorna att presenteras,så vänner håll koll!

Nu är det bäst att sätta fart,ska till Linköping med Äldsta sonen och fönstershoppa lite "är det inte alltid då man hittar massor man vill ha :-o"

Ha en trevlig Söndag vänner!

P,s kan ni se vad som hänt i helgen?




Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag saknar också ungarna. Spännande med vinnare, jag håller tummarna för egen del jag :)

Nu förstår jag att du haft fullt upp i helgen om ni målat, jag gissar att det kommer bli härligt att få upp tapeterna :) Ha en trevlig shoppingtur, det skulle vi också haft idag, och gått på bio dessutom, men min stora tjej är så förkyld, så det får bli en annan dag. Vi kollar på Pippi Långstrump istället :)

2011-04-03 @ 12:21:43
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Angela

Hoppas att ni har haft och får en underbar söndag finaste du!

Här är Noa dyng dålig.. lillakillen, men hoppas att de går över så vi slipper in till de där sjukhuset igen

kram

2011-04-03 @ 14:18:49
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Nina

Förstår precis, skulle gärna vara hemma med barnen jämt ; )



Vad roligt att du kikade in, brukar kika in här också mellan varven, och i webshoppen =)



Kram!

2011-04-03 @ 15:39:04
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Catharina

Exakt så känner jag med! Trivs otroligt bra på mitt nya jobb, men jag saknar min lilltjej :( Hon är det helt klart bästa jag har och om jag hade kunnat så hade jag spenderat hela dagarna med henne! :)

Men jag vet att hon är på världens bästa förskola och trivs som fisken i vattnet där!

Åå har ni varit till Linköping, bästa stan i Sverige :) (här bor jag) Du får gärna komma och hälsa på nästa gång :)

Hittade ni något skoj? :) Hoppas ni haft en mysig dag tillsammans!

Vad ska ni ha för tapeter?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram!

2011-04-03 @ 16:35:51
URL: http://charmtrolletsmamma.blogspot.com/
Postat av: Linda

Fyndlådor, har jag missat en tävling må tro? Attans då :)

2011-04-03 @ 17:40:12
URL: http://blandadetavlingar.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

åh va kul !! Vart ska det tapetseras ?? Jag var lite sugen på att lära mig göra det själv när vi skulle tapetsera de 2 fondväggarna, men vi hade ju "lite ont om tid" som C och min svärfar så och de ville inte ha min hjälp - märkligt ;)

men jag fick i alla fall välja tapeterna så jag är nöjd !! KRAMAR

hihi... då får Viggo hålla tummarna ikväll !!

2011-04-03 @ 18:55:56
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback