Läggdags..

Nu så är det dags för sängen för mig,är jättetrött så jag hoppas på att tröttheten ska ta över så jag somnar på en gång..
En hel natts sömn är nog att hoppas för mycket,men har jag ordentligt med tur så kommer jag drömma fina drömmar om min Pappa och allt vi gjort tillsammans.När jag drömmer om Pappa så är det så verkligt,det känns faktiskt som att vi träffas på riktigt...Behöver jag säga att jag önskar att drömmen aldrig ska ta slut!

Det gick så bra det kunde på jobbet idag,mycket att lära och det får tiden att gå även om jag tänker på Pappa hela tiden..Denna saknad blir mer och mer påtaglig,ju mer tid som går desto mer kommer saknaden.
Det är smärtsamt att veta att Pappa inte kommer komma tillbaka hur mycket jag än vill det!
Lilla Underbara Kloka Älskade Pappa vad jag saknar dig!!

Jag får inte glömma min Underbara genomsnälla lilla Mamma som faktiskt finns kvar,hon är så duktig och kämpar på fast hon har det så oerhört jobbigt.Jag är så stolt över Mamma hon gör allt hon kan för att vi alla ska må
bra trots att det hon går igenom...Älskar dig Lilla underbara Mamma min ♥
Jag kommer alltid att finnas för dig när du än behöver mig!

Godnatt alla fina vänner,ge varandra massor av extra kramar och glöm inte att säga till varandra hur mycket ni
betyder för varandra!

Kram/jessica




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback