Pappa ♥





ALWAYS ON MY MIND

Maybe I didn't love you quite as good as I should have,
Maybe I didn't hold you quite as often as I could have,
Little things I should have said and done,
I just never took the time.

You were always on my mind,
You were always on my mind.

Maybe I didn't hold you all those lonely, lonely times,
And I guess I never told you, I'm so happy that you're mine,
If I made you feel second best,
I'm sorry, I was blind.

You were always on my mind,
You were always on my mind,

Tell me, tell me that your sweet love hasn't died,
Give me, give me one more chance to keep you satisfied,
If I made you feel second best,
I'm sorry, I was blind.

You were always on my mind,
You were always on my mind




Min Mamma,Min syster,Min Thomas!
Älskade barn!
Mosters Fina tjejer och Fredrik!
Mormor och Morfar!

Tack för ni finns vi ska klara detta tillsammans

Vi måste klara detta för pappas skull,han lever genom oss alla!
Att se er smärta och sorg gör mig så ont och jag önskar jag kunde hjälpa er och mig i det här!
Vi finns för varandra och det ger mig styrka att ta en minut,en timme och en dag i taget!

Åh vad jag saknar dig Pappa!
Jag hoppas du känner hur mycket vi älskar dig och alltid gjort!



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag beklagar så! Finns inga ord som räcker till. Men jag tänker på ditt inlägg

från Liseberg och Borås. Känns vackert på något sätt, att du skrev så fint om båda dina föräldrar bara för ett par dagar sen. Jag får känslan av att du hade en underbar pappa som visste mkt väl att han var älskad. Många kramar och styrka till dig och din familj!



2011-08-06 @ 06:31:25
Postat av: Fröken M

All styrka och kärlek till dig vännen !! kramar



2011-08-06 @ 11:57:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Helena Andersson

Jättefin låt och underbar text. Tårarna rinner bara jag tänker på låten och det du skriver är så gripande. Jag är glad att ni är så tighta i er familj så att ni kan hitta styrka och stötta varandra. Många kramar



2011-08-06 @ 13:08:54
Postat av: Carro

Åh underbara du tårarna bara rinner när jag läser ditt inlägg...som alla sa till mig när mamma drabbades av cancer...ni är en famil full av kärlek och tillsammans hitta ni styrkan och klara detta TILLSAMMANS! Åh jag vännen det gjorde vi tillsammans. Tänker på er! Kram



2011-08-06 @ 13:39:49
Postat av: Hanna

Ja detta tar ni er igenom tillsammans. Ta vara på din stora underbara familj!



2011-08-06 @ 16:10:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback