Styrka...Ge mig styrka!

Dagar blir till veckor 21 dagar utan dig min fina underbara lilla Pappa ♥ känns som en oändlighet.
Saknaden är så stor och den lämnar mig inte en sekund.
Det är svårt att förstå att livet kan vända så på bara ett ögonblick,från att vara så levande och lycklig till att för
alltid vila i ro...Jag är förkrossad,trasig och helt utlämnad i min nya värld utan min älskade Pappa som alltid funnits där med ett leende och ett par kloka ord som suddat ut den oro man haft!
Hur ska jag klara mig nu,vara en bra Mamma,sambo och dotter när hela mitt inre blöder!
Jag måste vara stark och jag kommer klara att ta sorgen och saknaden hur ont den än kommer göra för jag måste det.....Det är det minsta jag kan göra nu för din skull Pappa men även för mina Barn,Syster och framför allt
för min Mamma!

Styrkan kommer att komma från mitt inre och det är ju där du finns Pappa,i mitt hjärta finns du alltid kvar så på ett sätt kommer du ge mig styrka även nu..

Älskar dig Pappa!



Kommentarer
Postat av: Angela

Älskade vännen, jag lider så med er! Jag finner inga ord och jag har verkligen inget klokt att komma med. Sorg är oumbärligt men hur jävligt det än så tillhör det livet :-( Du kommer att ta dig igenom detta tillsammans med din familj, saknaden kommer alltid att finnas där men det kommer alltid dina minnen att göra också! Prata ofta och mycket om din pappa, dela med dig av hans kloka ord och hand fantastiska historier så ska du se att han kommer att leva vidare i en evighet här på jorden <3



2011-08-24 @ 19:05:12
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: curlingmamman

Fina du,jag vet hur det känns gick ju igenom samma sak förra året!Tänker massor på er!kramar till dig

2011-08-25 @ 05:59:49
Postat av: Ns

Du är en underbar människa på alla sätt.

Man klarar inte en sån här sak ensam, men man gör det tillsammans. Man finner styrka och tröst hos dem som finns där för en. Och jag är en av dem. Tänker på dig

100000000 kramar till dig vännen min...

<3 <3 <3



:love::love::love::blush::love::love:

2011-08-25 @ 07:07:30
Postat av: Fnulan

Så vackert skrivet.... mina tårar rinner! Jag har missat vad som hänt när jag varit på semester. Så tragiskt för dig fina!!!

Du får en cyberkram!!

2011-08-25 @ 13:22:22
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M

STORA KRAMAR !!!



2011-08-26 @ 10:25:03
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Åh det finns ju inget jag kan säga egentligen men jag tycker du är så duktig och klart du ska kämpa på med kidz och bli precis så framgångsrika som din pappa alltid visste att ni kunde bli! Ta hand om dig och pussa extra mycket på alla dina fina barn! Stor kram!



2011-08-26 @ 14:34:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback