Min nya värld gör så ont...

Idag är en sådan dag som kommer bli kämpig för oss alla,känslor som är svåra att styra "det gör så ont" men vi måste ta tag i det...
Joakim ska komma till Kidz idag och börja lära oss att bokföra,det är Pappas jobb hans papper ingen kan göra det här jobbet så otroligt bra som min Pappa han hade koll på precis allt,fanns inte en fråga han inte kunde lösa på ett ögonblick...Det skulle ju inte vara så här Pappa skulle ju varit här jobbat några dagar i veckan kanske lärt oss att ta över hans jobb så han kunde vara ledig med vår Älskade Mamma!!
Varför blev det så här,vi som hade det så bra allihop?!

De som har sina nära och kära i livet har många önskningar-Vi som sörjer och saknar våra nära och kära har bara en önskan....Att få dem tillbaks!!

Inatt är det 28 dagar sedan Pappa lämnade oss,28 dagar utan hans härliga skratt,jag vill så gärna ringa honom tala om x:et på kidz och få se mina barn hoppa ner från matstolen och ropa i en kör Mormor O Morfar kommer för att sen rusa ut och stanna deras bil för att prata och skratta ihop!!

Jag vill se han tvätta sin fina bil på garageuppfarten,vattna blommor,sitta på altanen och titta på tv och äta en god middag med Mamma....

Min nya värld gör så ont!!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy vad trist att inte få ha det som du beskriver...klart det är ett rejält tomrum just nu... stor kram



2011-08-30 @ 18:20:44
Postat av: Anonym

Tack för att du kommenterar!



2011-08-31 @ 11:31:35
Postat av: Anonym

Du skriver så fint om din familj.



:-d

2011-08-31 @ 11:32:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback