Vi kan inte gå vidare.....Vi måste börja om!

Snart dags för sängen och jag tänkte att jag skulle försöka mig på att läsa en bok,få mina tankar på annat.
Hur mycket jag än önskar och ber att det var annorlunda så hjälper mina önskningar inte mig att få det jag vill.
Jag börjar sakta förstå att det här är mitt nya liv och jag lever ju trots allt omkring mig vidare...
En vis underbar person som jag tycker väldigt mycket om sa något jag tänkt mycket på...Vi kan inte gå vidare utan vi måste börja om igen!

Vi måste börja om vårt nya liv,för det fina underbara livet vi hade när Pappa fanns hos oss får vi aldrig tillbaka!
Vi måste se framåt och göra det bästa vi kan av det fina vi har!!

Det är lättare sagt än gjort,men vi måste försöka att greppa varje sekund som kan få oss framåt och glädjas åt det vi fortfarande har och alla de fina minnen vår älskade Pappa/make gett oss!

Den finaste av alla det var du Pappa och du finns alltid kvar i våra Hjärtan och där kommer du för alltid bli kvar!

Vi kommer få krama om dig igen och berätta om alla roliga saker barnen har gjort och sagt!
Vi säger ibland när någon gör något galet som ex har Hellokitty med puffärm på "det skulle du ha skrattat hur mycket som helst åt" vet du vad jag tror? Att du ser oss och skrattar sådär underbart härligt som bara du kan!
Det tror jag allafall....





Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var klokt! Nya förutsättningar och då får man börja om...nystarter är ju oftast positiva...kanske kan det komma en ljusglimt längre fram? Det är ni verkligen värda!

2011-08-27 @ 23:20:07
Postat av: "mamma"

Livet är inte rättvist, men du/ni kommer att klara detta tillsammans även om det är jobbigt just nu



;-)

2011-08-28 @ 19:20:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback