God fortsättning min fina vän..

Här hemma är det en väldigt trött Mamma som inte får många knopp gjorda, tredje koppen kaffe och känner inte
minsta tecken på påverkan av tröttheten..Känns som den bosatt sig i mig idag!!

Barnen de myser omkring i sina nya onepiece här hemma (" fler av den varan ska införskaffas") leker med sina julklappar.

Julafton är över, och jag duckar för ruttna ägg, men det är så befriande att denna dag är gjord!
Vi hade en fin julafton, med god mat och lagom mycket julklappar och glada barn som lekte hela dagen lång!
Vi fick ett och annat skratt också........Meeen.
Det var otroligt sorgligt och saknaden fanns med hela dagen, många tårar föll och minnen från alla de underbara Jular vi haft tillsammans hela familjen var med oss..Första Julen för många av oss utan vår älskade Pappa/make..
Pappa du var med oss, det vet jag....För annars hade vi aldrig någonsin klarat detta!

Fick ni några Julklappar av Tomten igår min vän?

Ha en fin fortsättning!
Kramen/J'



Kommentarer
Postat av: Victoria B

God fortsättning!



Vi hade en lugn julafton, och i paketen fann jag bl.a en spännande bok, ett sällskapspel, presentkort på mat, en film, strumpor och lite annat smått och gott :) Så jag är väldigt nöjd!



Ta det lugnt idag, det är ju ändå juldagen :)



kram!



2011-12-25 @ 14:32:21
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Kramar i massor till dig fina vännen!



2011-12-26 @ 07:38:14
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: curlingmamman

Kramar i massor till dig fina vännen!



2011-12-26 @ 07:38:39
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Zara

God fortsättning!!



Ja one pice är en uppskattad liten present, mysigt. Barnen verkligen älskar den, kanske att man själv skulle införskaffa sig en.



en lugn och skön julafton här, dock mycke julklappar tomten köpt iår. Men bara sådant barnen önskat sig så det känns skönt!



Ha en fortsatt trevlig kväll.



Kram

2011-12-26 @ 16:05:52
URL: http://www.handmadebyzara.blogspot.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hm, jag fastnade verkligen i din blogg under natten, och har tittat in flera gånger idag. Vill bara nämna att jag tänker på dig/er - och det ni går igenom nu. Kramar



2011-12-27 @ 01:18:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback