Hej Fredagkväll...

Veckan har bara rusat förbi i en väldig fart!
Fredag redan, känns som det var helg i förrgår, ja mig gör det inget om tiden går fort!



Det blev taco till kvällsmat och överaskning till barnen ( de stackarna har en glömsk Mamma ) som missade att ta med kalendrarna i tisdags från jobbet, men de blev desto gladare nu när de fick dem!!


-Jaaa!! Vi får öppna två luckor idag! JIPPIIEE!

Tänk om jag kunde se saker mer som barnen och inte hitta problem i allt som går mig emot!
Se det bra i allt även om det inte blir som tänkt sig!


Imorgon är det fyra månader sedan Pappa lämnade oss, saknaden växer sig starkare ( jag som trodde det skulle bli lite lättare för var dag,månad som går )..Men egentligen är det inte konstigt att man saknar någon man älskar så mycket som sin Pappa! Tycker inte ni det med!


Pappas fina Gravsten kom idag, den är så fin och med Pappas namnteckning på.Samtidigt som jag verkligen gillar att se Pappas namn skrivit av honom gör det förskräckligt ont att se ( svårt att förklara )..Jag har alltid tyckt att min Pappa har en fin handstil. Herregud älskade Pappa jag skulle inte skriva om din fina gravsten du skulle vara här och hjälpa oss med KIDZ, leka med barnen och äta en god middag med Mamma!

Önskar så att allt var som det skulle och inte så här!

Ha en fin kväll mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: Victoria B

VAd gott med tacos!

Det ska jag försöka fixa till i nästa vecka :)



Jättefin gravsten....:love:

2011-12-02 @ 22:25:21
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Angela

Oh vad mysigt! Vad härlig ide att slå in kalendern! Noa förstår inte riktigt varför han inte får öppna alla luckorna på sin lego kalender.. Vadå om jag ska öppna nr 3 i morrn så kan jag väl ändå öppna 19 nu? ;-)



Stenen är jätte vacker! Han hade nog vart stolt över den!

Det är klart att det gör ont att sörja dem man älskar, Jag gråter ofta och det gör så ont i mitt hjärta av saknaden till Min Farmor. Och hon gick bort för 2,5 år sedan :-(

Det blir lättare med tiden, Men det blir aldrig lätt vännen. Och det är livets gång! men jag vet att ni kommer klara er tillsammans, för att ni har varandra <3



All min kärlek till er

Stor kram



2011-12-03 @ 00:07:35
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Gud va mysigt med fredagsmys!! :)



å vilken fin gravsten, den skulle din pappa vara stolt över-- Massa kramar till er <3



2011-12-03 @ 07:12:50
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mycket speciell gravsten! Vad blev det för kalendrar? Mina fick mumin, playmobil samt hello kitty... alla är nöjda :-)



2011-12-03 @ 23:20:13
Postat av: curlingmamman

Vilken härlig familj du har! Var rädda om varandra.kram



2011-12-11 @ 08:48:34
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback