Hej min fina vän...

Hoppas ni haft en fin dag, det är ni värda tycker jag!

Själv har haft en värdelös förmiddag, stress och lite mer stress och vems fel är det?
Om inte mitt eget!!
Jag måste planera bättre så är det bara!
Eftermiddagen var väldigt trevlig med besök, det var Fiddelies fröken som kom på besök och som extra bonus fick vi nybakat bröd ( ni som känner mig vet att jag älskar hembakat ) så det var en underbar gåva tycker jag.
Jag har fått en riktigt kul uppgift, nämligen att lära ut Photoshop tillsammans med Fiddelie!

Så vi har photoshopat, fikat och druckit latte, givetvis pratat och skrattat!

Vi planerar in att jag ska komma till skolan och fortsätta med att visa hur man göra egna böcker ( barnen ska få göra dessa helt själva ).


Nu ska jag fortsätta med maten här, Potatis stuvad vitkål och isterband med rårörda lingon blir det här hemma!
Vad ska ni äta idag?







Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Hej! Jag fixar håret i vadstena, där kostar det 2800 för en helförlängning och det blir ju kanonbra! Jag har gjort om det 3-4 ggr i år för att jag trivs så bra! :D



Kramar



2011-12-01 @ 18:16:21
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Men MMM vad gott med hembakat! :D



idag blev det...köttfärssås och spagetti. I know, äter det VÄLDIGT ofta. Det är så billigt och bra ;) Och gott!



Imorgon ska jag kliva upp tidigt för att storstäda lägenheten innan min sambo kommer hem igen!



kram på dig!

2011-12-01 @ 23:58:20
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback