Hur ska jag göra?

Börjar bli orolig på riktigt nu, men vet inte hur jag ska göra?
Stämmer det som jag fått höra så är det verkligen dags att agera och det snabbt!

Har inte fått en blund på hela natten, kusliga tankar har virvlat runt och jag har kännt mig rädd!

Jobbiga tankar skitdag!!

Vet inte hur mycket jag vågar skriva här, men hur sunt är det av vuxna människor att jaga med bil, hota och vara
höga som höghus??!

Två gånger har en man smygit efter ett av mina äldre barn ( han sprang till och med efter henne )..
Men det som hände igår, det går över alla gränser!!

Ursäkta mitt knasiga inlägg, men vänner hur skulle ni gjort i detta läge?
Kan lägga till att dessa män är farliga ( enl många ) varpå ingen vågar göra något?


Personligen har jag inget sett själv, utan bara fått berättat för mig, jo min dotter var livrädd både igår och när hon kom hem från bussen och blev jagad! "tvivlar inte en sekund på det hon säger, skräcken lös i hennes ögon"
En förälder har sett dem igår, hört dem ( de drog i en hisklig fart när Pappan kom ut och frågade vad det var frågan om )..Männen är 40+ och jagar barn med bil????..

Vilken röra!!

Kanske tar jag bort detta inlägg, strax...Men vill höra hur ni ställt er till detta?

Kramen/J



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Oj vad hemskt!!



Det viktigaste är väl att det sprids att dessa män är i farten, att föräldrar och alla får veta det. Även ett samtal till polisen vore ju på sin spets så att dom kan hålla utkik. Det låter ju inte klokt!! Prata med polisen och se vad dom säger.



kram!!



2011-12-05 @ 11:33:16
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch vad läskigt det låter! Ring polisen?



2011-12-05 @ 18:34:11
Postat av: tia

Polisanmäl, om hon är rädd och det har hänt upprepade gånger så finns det inte mycket annat att välja på.



Kram

2011-12-05 @ 22:20:46
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: alexandra olsson

Ring polisen



2011-12-06 @ 13:28:25
Postat av: curlingmamman

Polisen vännen! kramis



2011-12-11 @ 08:44:06
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback