Ja, jag hann...

Nu har jag gjort mina måsten ( för idag ) har lite "läs mycket" tvätt att fixa med imorgon men annars så klara jag det!


Tog inge efter bilder, så ni får ta mig på orden ( jag har städat "lovar" )


Lite mat fixades med, det blev helt ok!

Kladdkakan vart torr :'(..


Nu sitter jag här proppmätt och njaa det syns väl knappt att jag städat!

Så jag undrar varför jag tog av min tid och städade helt i onödan!
Varför åt jag så mycket!!?

Den tanken tar jag med mig nu, för nu ska jag krypa ner hos Fiddelie och Eddie som sover redan i min säng!

SovGott fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Victoria b

Mums med saffranskaka! :)



Hoppas du får en trevlig söndag!



Kram!



2011-12-04 @ 01:25:58
Postat av: Fnulan

Såg fint ut innan tycker jag... om man jämför med mitt hem...

2011-12-04 @ 10:55:43
URL: http://fnulan.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback