Jag vill sovaaa....

Gösta Petter!!
Nu måste ni ösa mig med tips på hur man blir av med kronisk trötthet, blir snart galen i huvudet på denna trötthet!
Ni vet när klockan ringer på morgonen och man bara vill stänga av den för att sova en liten, liten stund till ( när fem minuters extra sömn känns som om man vunnit en miljon ) den tröttheten har jag dygnet runt!!

Det går inte för sig att vara så här när, man har barn, hem och jobb att sköta....HJÄLP MIG!!

Två koppar kaffe har jag hunnit balja i mig redan, så nu går inte ögonen i kors allafall!

Min medicin måste intas med mat ( gulp, det innebär att jag måste äta frukost ) hatar frukost!
Frukost växer i munnen och jag kan knappt svälja, måste vänta minst två timmar innan jag kan tänka på
att äta efter jag stigit ur sängen!! Med undantag för semesterresor och hotellfrukost för då älskar jag frukost!

Håll med om att jag är helt galen i huvudet!?

Vilket är ert favorit mål under dagen?

Ha en fin dag vänner!




Kommentarer
Postat av: Victoria B

Allt som du varit med om sista tiden kan ju leda till det du känner nu. HAr du varit och tagit prover hos en doktor? När kroppen går igenom en psykisk stress så kan det ibland finnas brister i kroppen, så om du går och gör lite prover hos doktorn så kan dom se om det fattas någonting.



Mitt favoritmål är frukost! Utan frukost är jag ingen människa :)



2011-12-07 @ 13:45:27
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: curlingmamman

Frukost är mott favoritmål! kramar och hoppas du mår lite bättre!



2011-12-11 @ 08:40:39
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Räcker det inte med en latte på röd mjölk som frukost? tror



:-P

2011-12-12 @ 21:11:34



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback