Känner med...

När jag gick ut med Meya imorse, såg jag att en av våra Grannar ( ett par som jag gillar väldigt mycket ) har flaggan på halv stång :'(...

Det gjorde så ont att se "tänker på dem" ..

Minns hur smärtsamt det var att se flaggan så när Pappa just lämnat oss :'(.

Min kärlek till dem idag i deras svåra stund!

Idag blir det julpyssel och pepparkaksbak för mig och barnen, vi försöker skapa något helt nytt med Julen, allt är ju nytt och väldigt skrämmande!
Jag tycker det är en toppen ide som Mamma kommit på, barnen är eld och lågar här och ser fram enot det jättemycket!

Så nu ska vi göra oss klara för att gå till Mormor och ha en härlig dag!

Hoppas ni med får en mysig andra Advent!

Kramen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken tur att er fina mamma ha er i denna svåra stund. Tillsammans klara ni att ta igenom denna tid som väntar. Ni gör helt rätt att i att införa nya traditioner för som du säger så bli allt nytt för er! tänker på er! <3 Kram Carro



2011-12-04 @ 14:11:17
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

vilken bra idé av din mamma! även om sorgen känns tung så måste man försöka se det ljusa i livet också, och att se det genom barnens glädje är nog det allra bästa och mest givande

:love::love: Hoppas ni har en fin dag!

2011-12-04 @ 14:47:00
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hej fina! Har du sett min kommentar i inlägg längre ner?? :)



Kramar

2011-12-04 @ 16:05:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Victoria b

Nej, vad tråkigt att höra! :/



Hoppas det blir roligt hos din mamma! :)



Kram!



2011-12-04 @ 16:57:44
Postat av: Annika

tack detsamma



:-P:love::-)

2011-12-04 @ 18:31:30
Postat av: curlingmamman

Livet är hemskt ibland! kram vännen



2011-12-11 @ 08:47:13
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Hanna

Fördriver tiden på sjukhuset med att läsa bakåt i bloggen...tänk att det redan har varit tredje advent :-O



2011-12-13 @ 20:32:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback