Miljoner måsten..

Eller vad tusan kallar jag dem för måsten för??
Jag väljer ju själv vad jag ska göra ( eller? )...

Tanken är att jag ska hinna med att plocka undan och göra fint!
Laga en tre-rätters och baka lite!
Tvätta en stor hög med kläder, som mina underbara tonårstjejer bärt upp på sina rum ( men inte orkat lägga in i garderoben ) så nu kom den ner till mig igen...GAAH!!
Mamma, Visst gjorde inte jag så när jag var tonåring? ;).

Så varför hamnade jag då i soffan med en kopp kaffe för efter jobbet, när jag har planerat för annat!

Det är så himla likt mig, och det ger mig bara ännu mer stress att sitta här och tänka på allt jag ska hinna med!!

Så vänner, vi hörs lite senare "då jag förmodlingen har lite bilder som bevis på att jag faktiskt gjort det jag tänkt!"

Ha en fortsatt fin lördag!

P,s Missa inte!!





Kommentarer
Postat av: Victoria b

Ibland så vill kroppen sitta där med sin kopp kaffe bara :)

Och så kan du be dina barn att hjälpa dig att städa, så går det fortare. Och som belöning får dom nåt gott ikväll :) kram!



2011-12-03 @ 16:01:01
Postat av: Linda, mamma till hanna! :)

Den overallen såg fin ut men jag vill vänta tills det kommer snö eftersom damen hemma växer sååå fort även om hon blir storasyster snart!! :D



vilken overall rekomderar du ? :D



2011-12-03 @ 17:47:17
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: "mamma!

Snälla Jessica, du måste varva ner, allt bliri ändå bra till slut. Tänk på att dina barn behöver dig länge till

Du måste lära dig att släppa på kraven och ta hjälp av barn och sambo! Jättesvårt att be om hjälp, jag vet av erfarenhet



2011-12-03 @ 18:03:17
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Man brukar hamna i soffan av nån anledning! Men sen så tycker jag inte att du ska pressa dej så mycket heller.. Det finns ju fler i hemmet som kan hjälpa till, eller hur? :) Och vet du, det finns alltid en morgondag! Kram :)

2011-12-03 @ 20:04:02
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vilket bra erbjudande! Jag tänkte köpa upp mig på boardmans till våren men så fanns bara sonens storlek och inte den röda fina till döttrarna -typiskt :-( aja jag får spana vidare :-) kram



2011-12-03 @ 23:17:51
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Vilken fin familj! =)



2011-12-03 @ 23:23:17
URL: http://www.sojkasframtid.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback