Pappa Saknar dig så...


De ord jag skriver, kan aldrig beskriva
Hur mycket jag saknar dig varje dag!
Ju mer tiden går, ju mer saknar jag dig!
Hur mycket jag saknar dig, kan ingen veta!
Jag tänker på dig i tystnad..
Jag nämner ofta ditt namn,
Men allt jag har kvar är minnen.
Och ett fota i en ram,
Ingen känner min sorg!
Ingen ser min smärta!
Men all den kärlek jag har till dig!
Finns för alltid i mitt hjärta!
Jag kommer aldrig sluta älska dig Pappa!
Jag är helt säker på att jag aldrig dig slutar älska!
Längst in i mitt hjärta,
finns du alltid kvar!
All hjärtesorg som finns i denna värld, så är denna mest smärtsamma!
Mitt hjärta slår sakta, när jag viskar,
Jag behöver dig, och jag saknar dig så!
Den känslan som känns mest smärtsam, är ofta den som är svårast att säga!
Jag kan inte hålla det inom mig längre, så jag säger det ändå!
Det finns en plats i mitt hjärta, där bara du finns!
Jag älskar dig så, och det kommer jag alltid att göra!




Kommentarer
Postat av: Victoria B

Hoppas att du fick en trevlig julafton trots din sorg.



stor kram!



2011-12-24 @ 23:38:39
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Zara

Styrkekram!

2011-12-25 @ 10:26:58
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Skickar en kram!

2011-12-26 @ 04:23:17
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback