Tomten kom..

Får väl börja som allt som oftast med att ursäkta mitt dåliga bloggande!!
Vart tar tiden vägen när man är ledig ;)...Nää men om sanningen ska fram så har jag inte mått så bra.
Julhelgen har tagit väldigt hårt på mig, saknaden är så stark och känslan av att aldrig mer är olidlig just nu..

Trots saknaden och sorgen har vi haft en fin jul, barnen leker och är så nöjda med sina julklappar.
Jag är med så oerhört glad över allt fint jag fått, vad jag fått får ni se i annat blogginlägg ( min kamera har varit på vift en trappa upp varje gång jag tänkt ta bilder )..Så typiskt, när barnen lekt med sina saker och bilderna hade sagt exakt hur glada de är över det de fått "då saknas kameran"..

Juldagen var vi och hälsade på hos Farmor Pia och Farfar Bertil och igår då hade jag en väldigt God vän på besök!
Så dagarna har rullat på i faslig takt!

Nu ska jag ge mig på ett försök att städa till det lite här hemma, innan Pappa Thomas kommer ( leker med tanken att han kan få röja när han kommer, men näää det vore elakt då han jobbat hela dagen Hehe )..
Avslutar med en bild på barnen på julafton, att se deras glädje över att Tomten kom, är belöningen för att vi vuxna verkligen lyckats att få Julafton till något bra, trots att vi alla hade så ont i själen av saknaden!
Tycker vi kan vara stolta allihop som kunde klara vår första jul i vår bistra verklighet!!
Älskar er alla så mycket och är så glad att ha er alla i mitt liv!!

En extra krya på sig hälsning till syster Yster som varit sjuk typ hur länge som helst nu!!

"hoppas de gav dig ero-max eller vad det heter nu, så alla basilusker försvinner bums"

K*R*Y*A PÅ DIG K*R*A*M

 




Kommentarer
Postat av: Victoria B

Vilka härliga bilder! :)



2011-12-27 @ 14:21:02
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Helene

Skönt att läsa o se att ni har haft en bra jul trots allt!

kram



2011-12-27 @ 23:37:24
URL: http://mamzan.se
Postat av: Zara

Så fina dina barn är och stora har dom blivit, eller...är det jag som börjar bli gammal;-)

Kram

2011-12-29 @ 09:15:39
Postat av: Linda Olsson

Härliga bilder! skönt att ni kunde få en fin jul trots allt <3



Kramar



2011-12-30 @ 10:56:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback