Vad ni har varit flitiga...

Mina fina vänner, ni har lämnat så många kommentarer på bloggen att jag blir lite gråtmild!
Ni säger så fina saker och kommer med så bra tips!
Vilken tur jag har er vänner, utan er skulle det inte vara kul att blogga alls!

Jag har stängt in mig i sovrummet och räknat alla era röster, så snart kommer det upp en vinnare här!
Måste bara fixa lite här hemma och ringa en god vän först!

Kunde så skulle jag ge er alla en fyndlåda ( men då får mina busar bli utan julklappar i år ) och jag tror inte det blir så poppis!!
Det är väldigt jämnt mellan 3-4 st av er hihi, tycker själv det är spännande att se vem som vinner!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Victoria B

åh vad spännande! :)



2011-12-14 @ 20:55:43
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback