Varför??

Att förtränga det som gör ont, är omöjligt!
Det hittar dig ändå!!

Inatt har jag upplevt den mest smärtsamaste natten i hela mitt liv åter igen, inte en gång utan precis hela natten!

Två kostym klädda män, som för alltid hämtar min älskade Pappa från sitt hem, och jag vet att han aldrig någonsin kommer komma tillbaka!!

Det finns inte ord som kan beskriva den smärtan, luften tar slut och ångesten kväver dig och inget blir någonsin bra igen!!

Varför blev det så här!!

Gode gud ge mig styrka idag! För nu har jag en av de där dagarna längst ner på botten utan luft och kraft!




Kommentarer
Postat av: Angelica

Styrkekramar!!! <3



2011-12-20 @ 10:03:58
URL: http://angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Linda

KRAMAR <3<3<3



2011-12-20 @ 10:19:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart man får vara fötvivlad och ledsen men försök hålla näsan över vattenytan och tänk på allt fint du har kvar: dina barn, din mamma och syster och kidzshop tex! Du kommer greja det här! stor kram!



2011-12-20 @ 12:04:52
Postat av: Victoria B

Åh nej din stackare...Hoppas att du finner något idag som får dig på bättre humör.



Kram!



2011-12-20 @ 12:26:56
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: furman

Kram på dej



:love:

2011-12-20 @ 13:15:53
Postat av: Millan

Tack för att du kommenterar!



:love::love::love:

2011-12-20 @ 20:24:47
Postat av: Zara

Åh stackare det låter inget vidare.

Hoppas det blir glädjande drömmar fram över.

Kram



2011-12-21 @ 19:36:53



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback