Vemod...

Vaknar med den där hemska känslan som jag är så van vid, att allt är åt skogen fel!!
Sorgen bränner hål i mitt inre, saknaden trasslar sönder mitt hjärta och smärtan gör mig bitter!

Tiden ska läka alla sår, och det stämmer säkert....Men ärren blir djupa och försvinner aldrig, ärren blir en del
av mig!

Det är en delad känsla just denna morgon, en fruktansvärd dröm dröjer sig kvar och en sanning som ändrat hela mitt liv finns för alltid kvar!

Vemod och ångest delas med en tacksamhet att nattens dröm var just en dröm!!
Hemska drömmar och hemska verklighet!!

Tack gode gud för att min dröm inte var sann, önskar bara att jag kunde få min verklighet till en hemsk dröm som inte heller den var sann!!

Älskade Barn, vad jag är tacksam att ni finns i mitt liv!

Vänner drömmer ni ofta mardrömmar?

Kram på er alla och ha en underbart fin dag!

Kommentarer
Postat av: Furman

Jag önskar verkligen att du kunde få må bättre nu, och få tillbaka orken och glädjen! Förstår att det är tungt, och det speglar sig säkert i drömmarna också. Själv drömmer jag bara konstiga saker utan mening, typ att jag och någon jobbarkollega flyger till Afrika och säljer trasiga kläder och sånt där märkligt.



2011-12-15 @ 10:38:52
Postat av: Victoria B

Men usch vad hemskt med mardrömmar :P



Jag brukar drömma mardrömmar när jag har mkt oroligheter omkring mig...



kram på dig!



2011-12-15 @ 12:26:40
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback