ÄCKLÌG...

Här röjs det för fullt,köket ska ju som sagt plockas ner och söndagkväll innebär deadline.
Vår hjälp sover nog ruset av sig :-D så idag gäller det att dra på sig superman/women dräkten och jobba på.
Emellan allt röj ska vi hinna med två barnkalas med :-)...

Tur man har Syster och Elin som fixar paketen åt mig ( en resa mindre att hinna med)

Nu har jag sprayat ugnen med rengöring ( gud så äcklig jag är,borde göra detta oftare) får bli en regel i nya köket!
Bäst det får sitta på i 60 min vilket är för hårt smutsade ugnar!
Kyl/frys ska torkas ur ( dock kommer de stå kvar tills det nya är på plats) ner med allt övrigt i kartonger!
Vad man samlar och ehh vilken mani jag har på att köpa disktrasor"har nog fler än vad vårt lokala ica har"



Tänk om 1½v har jag förhoppningsvis mitt nya kök!

Livet är helt underbart ibland!

PUSS VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... du lär knappast vara den enda som inte gör rent ugnen i tid och otid ! Jag gjorde det innan visningen, och när jag gjorde det innan dess kommer jag knappt ihåg ens ;)

Tråkigt arbete, men jösses vilken lön för mödan du kommer få när det nya köket är på plats ! kram

2011-02-26 @ 12:10:24
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Herregud, stålkvinna är ordet om du hinner med både allt det OCH två kalas, här har jag bara två ungar att ta hand om och ett kalas, och tycker ändå att tiden rinner ifrån mig...

2011-02-27 @ 20:01:50
URL: http://frusvensson.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback