Alla ♥ dag!

Firade vi redan igår och det med dunder och brak middag!Tre rätters på Grännagården MUMS!
Bilder kommer såklart! "men ni får vänta lite :-D"

Morgonen har jag jobbat som en lite tok,det är ju Nova Star släpp idag så nu springer jag mellan,spisen,städning och hålla koll på om kollektionens alla bilder kommit så jag med blixtens hastighet kan få ut dem på www.kidzshop.se känner mig som ett barn på julafton ( jag vet ju allt fint som kommer och har kollat in vad jag ska ha 100 gånger) men det är så kul att få visa alla underbara härliga kunder som sitter och väntar på släppet!

Vårens höjdpunkt heltklart i klädväg!

NOVA STAR SS-11 RULES "det lovar jag"



Gillar ni Nova star lika mycket som jag?

Ha en fin alla ♥ dag min vänner!
Kramelikram!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, hoppas hoppas att bilderna kommer snart !! KRAMAR

2011-02-14 @ 12:50:51
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Oh vad härligt de låter!!! Hoppas ni hade en jätte härlig kväll. Ser framemot bilder :-)

Kul med massa nyheter. Sånt gillar ja. Ska så klart hålla koll på kidzshop :-D

Stoooooor kram hoppas du får en super dag!!

2011-02-14 @ 14:04:38
URL: http://angiefunderar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback