Bättre sent än aldrig "hoppas jag"

♥Nu har jag lyckats räkna ut vinnaren som snälla Lyxiga Plåtburkar sponsrat! Titta in dit vänner de har något till alla!

Plåtburkar från Derrière la porte/Dixie/Valérie Nylin vars färgstarka och fantasifulla produkter piggar upp varje hem. Frakt: 29 kr. Beställ före kl 13 och du har leverans redan dagen därpå!


Jag kommer fylla hela mitt kök med deras sortiment det är en sak som är säker :-D



Angela och Diana ni kom strax efter!
Önskar jag haft 3 presentkort!





Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh, den perfekta starten på en snorig morgon !!

Många kramar till dig raring !! <3

2011-02-24 @ 08:41:29
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback