Det sitter inte utan på..

Känner mig helt utslagen,tror det är när allt släpper och man liksom tänker på vad som kunde ha hänt!
Slappnar av men är ändå beredd,jag vet inte hur jag ska förklara!

Ni som följer bloggen minns kanske att jag var orolig för Alicias utslag igår och det med rätta!
Efter en natt utan sömn med ett litet barn som sover oroligt , läppar som svullnar och en dotter som frågar om jag kan känna att hennes läpp är hård "lilla fina Lisa ♥ " tapper som alltid..

Vi går upp en stund och sitter i soffan pratar med sjukvårds-rådgivningen som tycker vi kan vänta till morgondagen..

Så vi kryper ner i min säng,men jag kan inte sova trots att Alicia nu sover, känner mig så orolig en obehagskänsla kryper i mig!!

Framåt 05:30-05:45 vaknar Alicia igen nu gör det ont i tungan och det kliar i halsen och på tungan!
Hon är svullen i ansiktet och svetten rinner!!

Håller mig lugn trots att hjärtat är utanför kroppen,ringen 1177 och de skickar en ambulans , öronen blir röda och den redan svullna överläppen är trippel så tungan kliar,man hör hur tjock hon är i halsen!!

Herregud!! Jag är rädd livrädd!!

Alicia får hjälp av de helt underbara ambulansförarna och det känns bättre!

Min tappra lilla tjej ♥

Hon ville att jag skulle ta bild på henne och ambulansen som jag kunde visa Melwin o Eddie , lilla skrutta tänker på sina bröder som älskar polisbilar,ambulanser och brandbilar!



Nu är vi hemma med en trött och hängig liten tjej,medicin hemma om det händer igen och så är det bara att ringa 112 inte 1177...

En fruktansvärd mardröm som slutade väl! Troligen en virus bakterie som fått cellerna att spela ett spratt!

Nu ska jag ta min lilla tjej och krypa ner!

Tack alla underbara som lämnat fina ord till oss , vi uppskattar dem så mycket!





Kommentarer
Postat av: Fröken M

Jag hoppas hoppas att lilla sötnosen är bättre och att ni får en lugn natt med MYCKET sömn ! Det behöver ni alla !! kramar

2011-02-06 @ 22:26:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fröken M

Jag hoppas hoppas att lilla sötnosen är bättre och att ni får en lugn natt med MYCKET sömn ! Det behöver ni alla !! kramar

2011-02-06 @ 22:27:41
URL: http://frokenmela.se
Postat av: tia

Skönt att det gick väl <3 håll om din tjej lite extra hårt i kväll. Tänker på er <3

2011-02-06 @ 22:31:59
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Angela

Oh älska tösan!!! Hoppas ni aldrig mer behöver göra den resan <3. Skönt att allt gick bra!

2011-02-07 @ 01:16:44
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Lillmonster

Usch, det är det värsta som kan hända. Tur att du ändå hade en känsla av att det inte stod rätt till så hon fick hjälp fort.



Hoppas hon mår bättre idag och att svullnaden lägger sig nu.

Kan det inte varit något hon ätit som hon inte tål?

Tänkte på räkorna tex.



Kram Kram

2011-02-07 @ 12:18:07
URL: http://lillmonster.com
Postat av: Zara

Gu vad det har hänt mycke här. Har inte hunnit vara inne o läsa på ett tag!! Hoppas allt e bra med er nu!!



Kram till er alla!!

2011-02-08 @ 09:00:57
Postat av: Linda Olsson

Usch va otäckt! Stackars liten!! :(



Kramar! <3

2011-02-10 @ 09:37:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback