Goddagens!

Hur står till i stugorna idag då?
Här hemma är det väl ganska likt alla andra dagar :-D
För mig är det jobba som gäller TACK gode gud för det!!
Mitt humör är inte i topp,det bultar i hornen om man säger så,men men nog om det :-p
Livet är inte dans på rosor och tur är väl det för huhaaa tänk hur många taggar man då skulle trappa på!

Jag måste ta mig till Linköping idag,ett nytt objektiv är ett måste och det snabbt!

Får panik och ångest utan!
Vem ska man flirta med för att få sällskap efter jobbet ;-)

Miljoner kramar till er alla ♥

P,s hur får ni ett dåligt humör att försvinna?

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Fröken M

köp en stor påse godis med bara de allra godaste bitarna så du kan smaska på under dagen ! även en stor bunt tulpaner brukar ha en viss förmåga att "pigga upp" ! Hoppas humöret vänder !! kramar

2011-02-12 @ 10:25:15
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Här e de bara fint! Att bota dåligt humör brukar väl jobbet göra :-D. Med alla fina nyheter! Ett nytt objekt gör dig nog lycklig oxå vännen. Stor kram och jag hoppas att du får en jätte fin dag <3

2011-02-12 @ 12:08:04
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: tia

Hehe jag är lite som du när det kommer till vår kamera så fort jag inte har den med mig så blir jag jätte irriterade och börjar tänka "fatta, den där grejen hade jag kunnat ta ett superfint kort på" och om kameran skulle gå sönder så skulle jag nog gråta floder trots att det inte är min kamera :P (är jojjes).



Bästa sättet att muntra upp mig själv brukar vara att sätta på lite bra musik och dansa runt så fult jag bara kan. (gör dock bara detta när jag är ensam hemma) ;)

2011-02-17 @ 10:30:09
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback