Halloj!!

Vad fort en vecka går,redan fredag och jag är ledig ( eller hemma med sjuka barn som just nu är sysselsatta så mamma kan dunsta framför datorn)..

Äntligen har jag lyckats få ut lite av kik*kid SS11, men det är drag på dessa plagg :-D vissa storlekar var redan slut :-o det är ju bra förvisso och himla kul.

Jag fastnade för kik*kids skjorta,den är ett måste så mjuk och skön!Tunika o leggins till Alicia o Fiddelie!

kikkid skjokikkdkikkids

Bilderna är klickbara direkt in till kidz ;-) bilderna är inte de bästa tyvärr,sjuka barn trasig kamera och en trött mamma är orsaken :-D fixar bättre när allt detta är Ok igen ;-).

Robin har precis åkt till CityGross och handlat åt oss,han är för go min stora kille!
Hur många 20åringar ställer sig frivilligt att åka och storhandla till en familj på 10 personer,det är bara min underbara Morfar och Robin som gör ♥
Älskar dem båda så mycket!

Nu så ska jag våga mig på att ringa ett samtal som jag daragit ut på alldeles för länge!
Önska mig lycka till!

Kramelkram vänner!



Kommentarer
Postat av: Angela

Oh rara Robin!

Hoppas ni haft en bra dag

2011-02-04 @ 14:46:45
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Elin Josefsson

Hej Jessica! Ja har sms at till vickan men vet inte om hon har sett det, jag är iaf sjuk så kan tyvärr inte jobba imorrn :( men nästa lördag ses vi som vanligt! :D ha de bra!

Kram Elin

2011-02-04 @ 15:58:00
Postat av: Fröken M

Barn blir ofta lika underbara som sina föräldrar ;) hoppas samtalet vart det än går, går bra! Kramar

2011-02-04 @ 16:19:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: curlingmamman

Sådan mor sådan som kramar söta du

2011-02-05 @ 05:27:18
URL: http://blogg.amelia.se/curlingmamman/
Postat av: Jessica

Elin

Lite sent kanske man jag har sett ditt medl!

Vi ses på Lördag och Krya på dig vännen!

Kramelikram

2011-02-05 @ 23:17:42
URL: http://familjenkidz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback