Hur kan det vara möjligt!!?

Hur kan det vara möjligt att det finns hjärnor med så lite IQ att de skriver en sån här sak i en tråd på ett öppet forum!


"xxxxxx-barnen ser ju inavlade ut hela bunten, dom har alla elaka och korkade ögon. Alla andra människor jag sett med såna ögon har varit idioter. Skicka tillbaka dom till "den sista färden"

Vill inte tro att det är sant,jag har valt att ta bort namnet på familjen,då det är helt irrelevant!

Jag skäms att jag ger mig tid att läsa och irritera mig på människor vars enda lott i livet är att såra och se ner på andra (bakom en skyddad ID )
Det jag inte vågar stå för det håller jag för mig själv (finns inte på FlashBack ) är det barn som fostrats med vad Flashback kallar WT tro?Eller kanske de NO1 i WT världen!

Det de behöver är en ordentlig dos med folkvett och ett gäng med timmar hos en bra kurator!!
Tror ni inte?




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag säger som du det är fruktansvärt att det finns folk som sitter och skriver sånt här...jag blev mörkrädd när jag läste vad dom skrev. Hoppas allt e' bra med er!

Kramiz

2011-02-27 @ 19:25:23
URL: http://4barnsmamman.devote.se
Postat av: Fröken M

J''la Idioter !! det där forumet är djävulens påfund! så många idiotiska trådar som folk verkar lägga ner allt för mycke tid på att läsa och kommentera ! skrämmande, tänk om de som gjorde detta ägnade samma tid åt goda gärningar istället - då skulle världen utan tvekan bli en mycket bättre plats ! kramar

2011-02-27 @ 19:33:58
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Andrea

Det tror jag tveklöst, det finns så mycket sjuka människor i den här världen som skulle må bra av en rejäl dos terapi, som går loss på energi av andra, som mår bra av att kasta skit omkring sig och deras bränsle är hat och avundsjuka, de är missunnsamma olyckliga människor som skulle behöva skaffa sig en (bättre) hobby.

2011-02-27 @ 19:56:12
URL: http://frusvensson.se
Postat av: Fröken M

Klart jag ska vara med och tävla !! :)

jag ska bara fundera ut en "smashing" motivering...

( stackars de andra - de har inte mött vinnar skallen Fröken !? )

fb dejt ? kramar

2011-02-27 @ 19:58:48
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback