John Blund..

Hälsade på tidigt igår och det var inte helt fel :-D sova är ett återkommanda önskemål i mitt liv senaste tiden :-o
Känns som om jag har bomull i huvudet och det gör så jag inte kan tänka klart"

Nu hopar sig bekymmer,tankar och elände med glädje lycka och genom det ska jag försöka se framtiden!

Ett beslut är fattat och jag hoppas sååå att det kommer finnas kvar om ett par år när mina barn är lite större!
Äran är stor och jag känner mig smickrad som blivit erbjuden denna chans!
Men jag kommer inte kunna göra ett 100% bra jobb just nu när min hälsa är som den är och det känns inte rätt vare sig mot de som erbjudet mig denna chans eller mot mig själv!

Hoppas denna chans kommer åter för när jag är frisk nog att jobba dubbla skift och barnen stora nog att inte sakna mamma på det sättet de gör nu " DÅ JÄKLAR SKA JAG GE MER ÄN 110%"

Nu är det KIDZ och NOVA STAR som gäller för dagen"

Massor av kramar till er vänner!

P,s har ni någon gång blivit erbjudna det ni bara kunnat drömt om,men inte kunnat hoppat på det?

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Annika

Förstår att du haft det tufft med beslutet,men jag håller med dig att kan man inte ge 100% på något så får man backa....Vi måste bara ses någon dag tror att vi har 600 meter mellan oss.haha vi får kolla i almenackan..Ha det bra Kram

2011-02-18 @ 10:35:19
Postat av: Angela

<3

2011-02-18 @ 13:32:03
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: tia

Det är jobbigt med att ta sådana där beslut ibland :/ När jag var 18 så skickade jag in några bilder och ett personligt brev till svenska topmodel och de ringde upp mig från strix och ville att jag skulle komma in på slutcastingen i stockholm (25-30 pers skulle få chansen) och där efter skulle de välja ut de sista deltagarna till programmet, men eftersom att jag inte hade något sätt att ta mig dit själv och ingen kunde skjutsa mig så var jag tvungen att tacka nej. Det känns lite surt idag, men det var nog lika bra det, för jag hade nog åkt ut direkt iaf :/



Vad var din stora dröm som du var tvungen att tacka nej till?



kramkram

2011-02-18 @ 18:55:39
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Fröken M

Jag ville bara kika in och säga godnatt till min fining :) kramar

2011-02-18 @ 22:20:38
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback