Lördag med fullt upp!

Hur oseriöst är inte det på en skala ett till tio :-D..'
Blir mer och mer full i skratt och undrar om det är det märkligaste sättet att dra sig ur en affär.

Men det ser ut att lösa sig på det bästa sättet ändå,många som hört av sig och är intresserade av vårt kök!
Då har annonsen bara varit ute sen igår kväll :-) och de ev köparna vill ge det jag begärt :)
Svårt att välja en av dem,då de verkar seriösa allihop..Får ta först till kvarn :-D

Oj nu måste jag sätta fart och vara lite oseriös och åka till kidz och fixa golv till mitt kök ja inte fixa golv på kidz men jaa ni fattar ;)!

Medan jag är helt tokig så ska ni få se en snygging maskin!
Visst är det helt underbar?



Vad hittar ni på idag vänner mina och tusen tack för alla era uppmuntrande ord (ska svara er alla,när jag kommer hem)

Ha en fin lördag underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

En löööövley makapär !!! Om jag är avis !? YES I AM !!

Här har jag precis skickat iväg min vilding till farmor och farfar så för min del blir det en dag i soffan !!

många kramar till dig <3

2011-02-26 @ 11:18:09
URL: http://frokenmela.se
Postat av: britta bloggar

Åh en sån drömmer jag också om...

2011-02-26 @ 12:13:11
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Angela

Jätte fin. jag är så kär i den creme färgade



Du har inte gjort fel i affären och du ska INTE lämna tillbaka en krona till den nöten.

du har hållit din del av avtalet!



skönt att de iaf verkar som att du har fått andra intresanter!

hoppas du får en fin helg.

2011-02-26 @ 12:13:29
URL: http://angiefunderar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den cremefärgade är så fiiiin! Nu blev jag sugen på att baka chocolate cheesecake cupcakes. Det får nog bli kvällsgottiset till Melodifestivalen.:)



Kram

2011-02-26 @ 17:45:34
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback